Keresés ebben a blogban

2018. március 8., csütörtök

Tiesto ft Nelly Furtado - Who wants to be alone magyarul


Ki akar egyedül lenni? Vártam rád hogy észre vegyél Egy percig haboztam Baby ha nem leszel az enyém nem fog bántani Még azt se tudom hogy egyáltalán meg érdemelsz-e De a holddal az égen Ki akar egyedül maradni(kettesben) És mikor a csillagok ilyen fényesen ragyognak Ki akar egyedül lenni? Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Itt mellettem Addig akarsz lenni Míg a nap fel nem kel Nem sietek sehova Baby gyere és űzd el minden bánatom! De a holddal az égen Ki akar egyedül maradni(kettesben) És mikor a csillagok ilyen fényesen ragyognak Ki akar egyedül lenni? Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Itt mellettem Addig akarsz lenni Míg a nap fel nem kel Elment az eszem Elvesztettem a fejem Elment az eszem Elvesztettem a fejem Elment az eszem Elvesztettem a fejem De a holddal az égen Ki akar egyedül maradni(kettesben) És mikor a csillagok ilyen fényesen ragyognak Ki akar egyedül lenni? Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Ne vigyél haza Míg a nap fel nem kel Itt mellettem Addig akarsz lenni Míg a nap fel nem kel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése