Keresés ebben a blogban

2018. február 27., kedd

Pocahontas - Áss, ak ásscs


Dalszöveg
De győzött Kortez és nagy volt, mint Pizzáró csak tétova kezdők, ha munkához látok. A kincs ami vár egy lapáttal rádob, ha szorgosan ástok majd, remélem becsvágy hajt. Áss még, kincseket rejt a föld, Áss még, fár a kar hamar Áss még, láss még, Szálljon a lapát is, büszke lesz apád is, amikor kincs ragyog rád, kincs van, csak áss még, még, még. Áss, csak áss, csak áss, csak áss meg áss. 2x Héndoridori héndoridori - ó milyen szépséges Héndoridori héndoridori - nem semmi nézd Héndoridori héndoridori én megszórnám - és felvinné dolgom az ég. Az udvari nép, olyan nagyra tart engem Csak elsápad mind majd úgy ragyog a szemem és rengetek hölgy csak lesné a kegyem, királyunk emel majd lovaggá, sőt lorddá. Csak áss még, vár a dicsőség ma rázd még, gyüljön a kincs, az a kincs majd fölhajt, királyi barátom lesz a nagy Jimmy és kincseket hordoz elém, mert néki is kincs kell még. Áss, csak áss, csak áss, csak áss meg áss. 2x Bármilyen tájakon jártam is, erre vágytam, a sejtelem mindenütt ott lebeg, bármit is látsz, százezer kaland hív, melyre már régóta vártam, ez a föld az enyém, úgy vonz a veszély, a legnagyobb kaland vár rám. Rajta ássatok, ne lazsáljatok, áss még áss, ott van a kincs. Áss, csak áss, csak áss, csak áss meg áss. Gyűl a kincs. Lesz itt kincs hisz ez jó föld, szép föld Nagyrakás kell ide, ásnék én izibe, csak fájdogál most a bokám. -E föld a miénk-, a Haszon mesél -Ó mily büszkeség- A kincseket nézd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése