Keresés ebben a blogban

2018. február 17., szombat

Janza Kata - Mint te (Elisabeth Musical)


Dalszöveg
Elisabeth: Mama este vendégséget rendez rémes lesz Csupa bácsi, rozzant tánti jön majd el És én úgy futnék előlük,mégsem hagy a nevelőnő, Azt papolja folyvást: "nem illendő" Miért ne vinnél el magaddal jó apám? Max: Nem tehetem Elisabeth: Amit megkívánsz,csak azt kívánnám én, Max: Szerintem ez kizárva! Elisabeth: Én csak verset írnék folyton vagy a széllel vágtáznék, Éppen mint te olyan lennék! Max: Sziszikém Az élet túl rövid ahhoz,hogy unatkozzék az ember A családi összejöveteleket pedig úgy utálom,mint a pestist! Elisabeth: Én is…Mért ne mászhatnék a vadcseresznyefára mond? Max: Légy víg,hiszen elkerül Heléne sorsa… Elisabeth: És a drótkötélen miért ne táncolnék? Max: Császárnénak nevelik szegényt… Elisabeth: Ha a nagyfiúkkal játszom,mindig szid a nevelő nő Max: Ez nem az én dolgom… Elisabeth: Azt papolja folyvást: "nem illendő!" Max: Én ebben hogy segítsek? Elisabeth: Miért ne vinnél el magaddal mégiscsak? Max: Ha rendes leszel,már holnap este láthatsz! Elisabeth: Zulu-föld, vagy Kína,vagy tán.. Katmandú? Max: Mennem kell! Elisabeth: Élnék mint egy vad cigánylány, ahogy egy vidám zenész. Csak így élnék én Max: Adieu,Sissi… Elisabeth: Csak ábrándoznék, Max: Légy jó! Elisabeth: Éppen mint te, olyan lennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése