Keresés ebben a blogban

2018. február 27., kedd

Aladdin - Hip Hop csak kenyeret csórtam


Dalszöveg Aladdin: Hip-hop csak kenyeret csórtam, Máris megvillan a kard, Loptam mert az éhség nagyon mart.(Hisz enni kell!) Hip-hop és elkap az őrség, hajt rám ez nem csak hír, Ez van, ki kiteszi amit bír! Őrség: Tolvaj! Vandál! Kapd el! Ott áll! Aladdin: Csak egy darab kenyér... Őrség: Ha elkapják fejét vegyék! Aladdin: Szomorú a tény! Oda a remény! Nem szeretnek, csak Abut! lányok: Hú! Milyen kár hogy Aladdin a léha!Egy megrögzött bűnözőfiú! Nincsen aki jól megnevelné néha! Aladdin: Valami csak kell, nem tartanak el, de sietek megyek amig van ki út! Hip-hop! Itt hamar el lógok! Bújok itt jól jön az ész. Nézz szét, az nyer aki jó merész! Hip-hop. Na megint egy rendőr,húzok, de útban a nyáj! Jobb lesz, ha egérútat nyerek már! Kapd el! Vandál!De Abu! Botrány! Aladdin: Milyen csúnyán végzem. Nő: Édes húsom élj itt velem! Aladdin: Valami csak kell! Nem tartanak el! Tudom én hogy mi a gond! Aladdin: Hip-hop ki menekül futva! Fordulsz, bekerítt a jard! Van trükk de valami nem hat! Gyorsak de én a gyorsabb! Szállok! De repülni kéne, felnézek az égre, Foházkodom végre! Most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése