Keresés ebben a blogban

2018. február 24., szombat

A Szépség és a Szörnyeteg - Belle



Dalszöveg
Kicsi ház, ott a város szélén Sose jő semmi változás Ugyanúgy köszön „Jó reggelt!”-tel szomszéd és barát. Bonjour! (x5) Nagy tálca kiflit hoz a pék, mint mindig És csupa édes illat száll Lehet másnak így a jó Csakhogy nékem nem való (Jó reggelt!) Igen bús, unalmas hely. Jó reggelt, Belle! Jó reggelt, pék úr! Hová igyekszel? A könyveshez. Éppen most fejeztem be egy gyönyörű mesét. A bodzakirálynőről szól, meg egy… Az szép… Marie! A bagettet! Igyekezz! Nézzék csak, ott megy az a furcsa kislány Annak még mindig mese kell Soha vérig nem pletykál Mer’ a fellegekben jár. Nem is kétség, hogy mily furcsa lány a Belle. Bonjour! Hallo! Hogy van a férje? Bonjour! Nagysád! Hogy van a lány? Kérnék, hat szép… Hogy milyen drága!... Ott messze távol szebb világ vár rám. Á, Belle! Jó reggelt! Visszahoztam azt a múltkori könyvet. Máris kiolvastad? Ó, alig bírtam letenni. Nincs valami újdonság? Ugyan már, tegnap óta? Na, jól van. Akkor majd ezt veszem ki. Igazán? Hiszen már kétszer is olvastad! Ez a kedvencem. Távoli táj, lovagi párbaj, tündérbűbáj! És egy elvarázsolt herceg. Ha már ennyire szereted, neked adom. Nekem adja? A tiéd. Köszönöm. Nagyon szépen köszönöm. Gyönyörű lány és mégis furcsa lélek Randira sose jönne el Hiszen nem közénk való Ez a szép mesefaló Milyen elképesztő rejtély ez a Belle Ó, ez a könyv a legszebb És a legjobb rész csak most jön még Nézd, itt a szőke herceg De a lány nem ismer rá, Csak majd a legvégén. Neve is azt mondja, hogy tiszta szépség Ezt senki nem vitatja el Csak a szép külső mögött Ez a lány kicsit lökött Olyan észvesztően más, mint mi. Hát mindenképpen más, mint mi Hát mindenképpen más, mint mi, a Belle. Hű, te aztán véletlenül se hibázol, Gaston! Te vagy a legeslegjobb lövész a világon. Tudom. Egyetlen vad se tudna meglépni előled, és még olyan csaj se született. De nem ám, Lefou. És már szemet vetettem arra is, ott ni. Tyú, a feltaláló lányára? Arra, bizony, ő lesz az a szerencsés, akit majd elveszek. De hát az… Ő a legszebb lány a városban. Tudom, de... Tehát, ő a legalkalmasabb. Azt ne mondd, hogy nem a legjobb jár nekem! Nem, dehogy! Hát persze, hogy a legjobb! Már első pillantásra eldöntöttem, Hogy végül őt veszem majd el. Ez a lány egy kedves lény, Legalább oly’ szép, mint én, Nem is illik senki más hozzám, csak Belle. Mon’dieu, ha jő, én berosálok Mosieur Gaston elragadó Szívem úgy ver, hogy elalélok. Már bírta szív és oly’ vár, ami jó. Bonjour! Pardon! Tessék! Mais oui! Még ilyen sort, hát! Ez szép, mily föld. Szép sajt! Tíz rőf. Egy font. Kérem. (x2) Hozom a kést Engedjen már! Remek a hal. Enyém. Büdös! Madame, ön téved! De messzi távol szebb világ vár rám. És végül én teszem majd asszonnyá. Ő az a lány, aki oly furcsán terhes, Egyébként szép kis madmoiselle. Milyen mérhetetlen kár, Hogy nem hasonlít ránk Mivel tényleg olyan furcsa lány Mert tényleg olyan furcsa lány Oly’ szépségesen furcsa lány, a Belle Bonjour (x5)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése