Keresés ebben a blogban

2018. február 13., kedd

Csipkerózsika - Hol volt, hol nem



Csipkerózsika: 
-Hol volt, hol nem,
-Rád leltem, éltem hajnalán,
-Hol volt, hol nem,
-Álmomban boldog voltam véled talán,
-De csak álom volt,
-Így nem lesz már nyugtom semmiképp,
-Hiszen sejtem jól, hogy élsz, valahol,
-Hát jöjj, és keress,
-És szívből szeress, te álomkép. Ha-lalallalalalla

 Csipkerózsika:
-Hiszen sejtem jól, hogy élsz, valahol,

Csipkerózsika és Herceg együtt:
-Hát jöjj és keress, és szívből szeress te álomkép!

 Herceg:
-Hol volt, hol nem,
-Rád leltem, éltem hajnalán,
-Hol volt, hol nem,
-Álmomban boldog voltam véled talán.

 A nép:
-De csak álom volt,
-Így nem lesz már nyugtom semmiképp,
-Hiszen sejtem jól, hogy élsz, valahol,
-Hát jöjj, és keress,
-És szívből szeress, te álomkép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése